träningen för sofia

Tränade ju för sofia igår pch det gick bra -sådär-superbra:)
Mådde inge bra igår och var arg och ledsen... itne så bra och rida då..
Men det gick jätte bra i början.. sen så slutade jag rida helt och kände mig allmänt kass och red skit så jalle stannade  typ 3 gånger.. det är inte likt jalle!!!! men det var jag.. ett samspelt par ska vara så. jag kände mig inte p topp och släppte benen totalt och bara sluta rida helt, klart han stannar ? han kännde ju också på sig.. sen så tog vi en paus och så.. sen red om hela banan, och det gick super bra!! han hoppade så himla himla bra för jag red rätt:)  igår tränade vi mest på svåra vägar och linjer och inte höjden, kanske låg på 105 eller något.

Men känns så kul när soofia säger att han hoppar super bra och att vi är duktiga:) sen  att förra gången var de visst ett räcke på 130 och en oxer på 130/125 hade sofia sagt och då känndes de mycket bättre.
förra gången asså.. och då blev jag glad för då hoppade ju han super!
men de gjorde han igår med:)<3 dock måste han skooos nu! han ska skos nu!!!för de märks att han blir lite klumpigare och slår i sina framhovar i varandra typ..

Men är  nöjd:)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0