Dum

Dum dator är vad jag har !! Den har inte börjat fungera än !! Snart hoppas jag den skärper sig . I helgen var jag i sturefors och grilla hos svärförälldrarna och i lördags blev de en vild utgång med Marika jätte kul och i söndags blev de en stalldag med Evelina och hon fick testa jalle , de va lite kul att se att han är Inte en lätt ponny men jag har blivit så sammansvettsad med han så jag tänker inte på de lika mycket  men när andra sitter upp går de lite hej vilt men vill säga att Evelina skötte sig exemplariskt :)!!

Sen hem till mig och plugga geografi käka pizza och så åt vi jordgubbar och glass , värd dag med min fina vän.

Nu blir de stallet och ikväll taccomys med älskling

Köpt mina fina skor nu med 8D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0