Fredag

Fredagen var väldigt bra, fast det var fredag den 13, fast jag har alltid haft 13 som favvonummer!
på morgonen så hämtade jag upp Isabelle, klockan 8. Vi åkte till stallet och åt lyxfrukost! pannkakor och sylt. Sen var det bara att börja göra Jalle i ordningen. Jalle gick som en klocka på träningen.
Älskar att träna för lena, hon är skit bra. Så himla kul att hon tycker om jalle så mycket, hon berömmer oss väldigt mycket, t.ex. att han är lydig och väldigt balanserad och duktig när vi tränade olika galoppsprång, kan ta 5 galoppsprång eller 10 galoppsprång  på samma linje om jag vill:D
De gick iaf super. hon är bästa tränaren jag tränat för hitills i mitt liv.
senare gick jag och min lillkusin ut och gick med hundarna och hade lite kusintid med varandra!
På kvällen blev de förfest och utgång. Emma min kära vän fyllde år så vi dansade av glädje.
väldigt rolig kväll!
morgonmys med mitt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0