Åh herre gud

Som rubriken lyder.. Åh herre Gud vad jag stökat . Jag har nämligen städat mitt rum , så pass att man ser mitt golv . Började med att fylla en hel resväska med kläder som jag kände att jag inte kommer att använda på ett tag . Sedan fyllde jag en hel korg full med bara myskläder. Sedan tog jag ut alla min skor (nästan ) och jackor i hallen och bastun. Sedan la ja alla träningskläder i en kartong . Sedan fyllde jag Byron med massa sommarkläder och bodys och strumpbyxor och sånt . Sedan kläderna som är över har jag hängt upp prydligt och vikt in . Det tog ett tag . Jag som tjatar om att jag aldrig har något att ha på mig , ska inte säga så mer . Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0