hellue


hejsan!

Kom just hem ifrån stallet. Mitt nya stall. Igår så flyttade vi jalle till naterstad och det gick jätte bra! de var rätt lätt att köra transport faktiskt, jalle är ju så snäll med:) Vi flyttade över grejer och stod i hela dagen.
När jalle kom till boxen så börja han käka lite hö direkt och kände sig jätte hemma! sköning.

Idag åkte vi ut och släppte ihop dom. Jalle och den största hästen blev kära i varandra direkt! dom springer och leker och naffsar hela tiden ..

Hagen är ju som värst nu när all snö har smält så de är jätte lerigt, och när jag skulle säga hejdå så blev jag besviken! jalle var lerig från topp till tå och jag har ärligt aldrig sett en lerigare häst. de var 1 centimer gegga på hela han! han ska få duscha med täcke på sen.

Ska i väg och rida i carisma i gamla stallet sen och sedan jalle.

Ikväll ska ut med grapparna  till Platens.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0