Rolig helg!

Det har vart en riktigt rolig helg!
I fredags så stod det utgång på schemat!
Jag Marika david och sebbe var försst hos totte och förfresta lite sedan gick vi till elements ( som vi börjar vi bli stammisar på , (de la til och med upp en bild på oss på deras hemsida och skrev'' regulars'' ) haha ) tog en drink där sedan så gick vi vidare till Pitch black. stället som alla hatar och snackar skit om :) men skojigt nog så har jag alltid kul när jag är där!:) vi gav de en chans och skojigt hade vi.. de blir vad man gör det till som jag brukar säga!

här kommer lite bilder från två kvällar som aldrig dygt upp tidigare..



ops! de rolioga var att vi märkte INGETING!!!!




en röd pupill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0