Tjofadderittan

Tjenare mannen ! Ligger nu i sängen helt död efter ett riktigt intensivt träningspass. Ligger och dricker någon naturdiet och tror att de hjälper. För övrigt är jag riktigt glad . Såg nyss att jag vunnit en gratis biljett till platens i helgen .. Coolt att jag har vunnit båda gångerna de lottat ut biljetter fast de är massa som är med , jag har riktigt tur i spel .. Men också kärlek. Ser fram emot en riktigt skojig helg faktiskt !! Fredag = kalas och sen fredagsmys . På lördag = tjejgrej på arbis , nagel,hår & sminkverkstad, och massage tex helt gratis . Dit ska jag med bruttorna i klassen, sedan ut och äta för att fira mig och marika lite plus ha en trevlig stund. Sedan tänkte jag och marrebarre skoja runt på ågatan hela natten !

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/2020493/images/2012/pic_187351292.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0