3/4

tjenare!sitter här efter ett häftigt träningspass! Har använt en app på mobilen i 4 dagar nu och den gör mig så himla motiverad! den säger hur mycket man ska äta för att gå ner så mycket man vill.. jag har tagigt att jag vill gå ner 0.5 kg i veckan men det går snabbare för jag tränar mer än vad jag borde enligt appen! har gått ner 7 hg sedan förra veckan!:) ska inte gå ner så mycket bara lite, få bort mejna ridllå:) och självklart tränar jag och äter bra för att få en stark och frisk kropp!
Mitt nyårslöfte var att träna 4-5 gånger i veckan och av 4 dagar som har gått den här veckan har jaqg tränat 3 3 dagar kvar, ska nog träna lördag och söndag! De är bara kämpa.
Jalle har jag inte ridit på 3 dagar för att han har ont i hovarna:( han är väldigt kännslig när han blivit skodd! den här gången fick håkan ta mycket ! men jag har ridit sina lite och åkt pulka bakom henne!:)
GLAD är jag annars idag, våran fölunge har ont i högerbak och hon skulle röntgas idag men de behövdes inte, (trode de var en hovbensfraktur, men hon hade stukat de rejält och hade ont i ligamenten om jag förstod rätt! hon får medicin och ska ha boxvila lite. men bättre de ään en hovbensfraktur om man säger så! :)tur i oturen.
Nu ska jag lägga mig under en mysig filt med karln och glo på film!
hejdå
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0