Aj..aj...AAAAAAAAAAAAAAAAJ

Åh:( måste bara säga att min 18 års dag var väldigt lyckad, hela helgen var super bra.

Men dock har jag gått och blivit sjuk, förkyld ,huvudverk och ont i halsen, vilket har resulterat till att jag vart hemma från skolan både måndag och tisdag, jag vill inte va sjuk när vi åker till London på torsdag morgon!

Och nu då... har haft s¨ont ont i min dumma tand som har blivit lagad 2 gånger, så nu fick jag en akut tid klockan 5.
Ska åka med litte gott till älsklingen och se film sen får han hänga med och hålla mig i hand, tanläkaren är ingeting för mig längre.
Förr hade jag inte skräck för tandläkare eller sprutor, men nu! Det gör så himla ont :(




Hejdå

skål i april 2011


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0