Du står utanför, jag står utanför

Hejsan! kunde inte blogga igår för jag var välddigt trött, ögonlocken vägde väldigt mycket. Igår var iallafall en dag som liknade mina dagar förr i tiden. Jag, mamma & Sofia åkte till nykil och hämtade hö till våra hästar, och sedan fixade i mitt stall, och sedan körde vi vidare mot sosses stall och fixade där och sedan tog sosse och jag och bulten( hennes hund som fiser 1/minuten) hem till henne. När vi kom hem lagade vi mat och tittade på gamla bilder och skrattade till oss varsina två till magrutor.

Idag:
Sov hemma för att 09.00 skulle jag vara på Magnusons för Risk 1. Som tur var så hade jag och sebbe i klassen bokat in samtidigt så de kunde vart värre, men det var ju fortfarande väldigt låååååångtråkigt.
Nu ska jag försöka pilla i mig lite sallad och sedan hämta sosse och åka till mitt stall, ska gå med jalle till ridhuset även om det är isgata! ska försöka hoppa lite idag, inga höjder men försöka komma igång , min första tävling är redani  katrineholm i februari , startar och värmer upp med en LB & LB+5 , jätte bra:)
(Föresten så titttade jag på min första tävling med jalle i motala, och vilken förändring, hanstannade vi utgången och stegra under själva tiden när vi hoppade flera gånger, så fick typ tolv fel fast va felfri på hinder! så vilken utvekling också, han baskulerar mycket bättre nu med!)

Sedan ikväll ska jag till  T för en myskväll som bara vi kan ha! kanske att sosse och sebbe kommer för lite tacomöjs och film.

Hejdå

FINA BRUDAR!
2008

Nu har vi känt varandra och vart som två små systrar i 8 år! Lite fränt tycker båda två.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0