Köpt

Hejsan mejna vänner.
Ni anar inte vad jag gjrode igår, jag gick 1 mil mitt på natten och frös ihäl.
Men iaf så när jag kom hem till totte så såg jag totte,sebbe anton och axel JVM! fyfasen vad jämt det var, men som sagt så var sverige lite bättre och mål blev de, ett snyggt också i förlänging. Såg grattis Sverige till JVM GULD!

imorse klädde jag på mig och drog till stan, skulle lämna tillbaka en tröja på monki som jag köpt för 150 kr, så fick 150 kr tillbaka på ett presentkort, och gissa vad jag hittar. Jackan som jag har gått och glott på typ 100 gånger, jag den kostar 150 kr?!  tog den direkt, ett riktigt kap må jag säga. sedan köpte jag en morgonrock, tjocktröja som var så himla skön och en pälsmössa för 30 kr!

Nu jäklar ska jag spara pengar till London.

FAST ICKE.

imorgon åker jag och totte på en spontisresa till Stockholm för att hälsa hockeygrabbarna välkommna hem och titta lite på mellandagsrean.

Efter dethär, då ska jag spara pengarna till London!tur att jag fyller år innan:)

hejdå

Nyår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0