mobilinlägg

Hejsan ligger i min säng och är helt död i ryggen. Min vänstersida har alltid vart trasig men nu är höger sidan också sönder ! Kan knappt gå en meter , börjar gråta då. Imorgon får vi tillkalla en Läkare ,inte någon dum sjukgymnast. får börja gå 20 min innan skolan börjar imorgon så jag kommer fram fast jag bor 3 min ifrån. Nu slut på klagandet. Det var en och provred carisma idag, de gick jätte bra, fasen vad den hästen kan hoppa! Föresten så strejkar min kropp mot något. Somnade på golvet i stallet i 40 minuter, så djupt att jag till och med drömmde. ( drömmde om Ica, vet ej varför ) och sömnproblemen är likadana än och medicinen är slut, knäppt, min kropp borde va pigg för jag tränar så mycket.... Aja säkert ett konstigt inlägg för de är från mobilen..föresten så har jag ont i foten med . Sprang lite mer än 8 km i strumpor på löpband i måndags. Nu har jag två stora köttsår som börja med att vara blåsor. Bild kommer. // Ledsen Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0