snart,

Hejsan !
hoppas ni mår bra! det gör iallafall jag.
Det har vart en underbar helg!

Fredag: Först skola och sedan stallet sedan till pappa, där åt vi hemlagade hamburgare och milkshake! mums, senare mötte jag upp totte så gick vi hem till honom,
Lördag: då red jag först jalle sedan sina, sen så skulle jag rida carisma och gå ut med ella men hoppa över carisma. på kvällen åkte vi till sturefors och åt väldans god mat och  prata om london och så fick jag jätte fina presenter i förskott! blir så himla glad, fick champange , halsband,örhänge och armabnd som passa tsm och var väldigt fräsigt! ska ha på mig det på min självaste födelsedag hade jag tänkt!:D
söndag: har bara vart i stallet, sitter nu och väntar på att totte ska komma hem så ska vi äta klyftpotatis fläskfile och sås ! gott..
hejdå!


:D!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0