Spännande

Hejsan
gissa vad? inte är jag i skolan idag heller!

Känner mig inte riktigt bra, jag vaknade upp förkyld som vanligt. Jag tänkte gå ändå till skolan, men precis när jag skulle gå så fick jag så ont i magen att jag blev sittande på toan i 40 min och då kanske de inte är så smart att gå till skolan. 
Som tur är hade jag bara två lektioner i måndags, två i tisdags och två idag. så mycket missar jag inte. Och i morgon är det studiedag och på fredag har jag bara 2 lektinoer där med. 
Så jag tycker att allting är bra tajmat.

Sitter här och är lite spänd införmorgondagens resa. Vi får lägga oss tidigt ikväll för imorgon bitti(vääldigt tidigt) ska vi gå upp och åka till nyköpings flygplats och sedan tar vi flyget till London. VÄLDIGT HÄFTIGT.

Ska bli jätte kul att tillbringa en långweekend där med tottes härliga familj.!:)
Tror jag kommer komma hem med mycket nya saker..
Mjukstarta lite igår och köpte hem 4 nya tröjor och en plånbok på monki, lite tröst efter allting som hände hos tandläkaren igår:(

Nu ska jag försöka packa. så lite som möjligt. Men kameran måste iaf med, och de stora objektivet.

Ha det gött
Amandaaaaaaa

Mormor traksade iväg och köpte en riktigt god bakelse till mig som jag åt på morgonen när jag fyllde 18 år.

En bild på min älskade älskade bästaste vän!

Ett äpple en sen sommarkväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0