Stockholm

Som skrivet så var ju jag och min pojkvän i stockholm i lördags! Vi bestämmde för att ta en liten rutt dit efter sveriges juniorlaga i hockey tog guld i vm, de skulle hyllas i kungsträdgården.
Vi bokade buss och tog oss upp dit så vi var där runt tio på morgenen.
Vi gick runt på stan och tittade på mellandagsrean, jag hade ju inte så mycket pengar så för mig blev det ett par svarta höga byxor på myrorna för 85 :- . visst är det lustigt, har gått runt och letat efter ett par svarta höga jeans sen mina gamla försvann men aldrig hittat några , hittat några för 900 men de är jag inte villig att betala. så hittar ja dem på myrorna ! riktigt kalasigt.
Totte fick med sig två parbyxor en skjorta och ett par glasögon (johnlennon solglasögon) som jag fick betala och alltså är de mina lika mycket, (kommer användas flitigt i sommar)

Lite bilder:

T sover

gott på bussa

rastlös



en jeansjacka för 175 kr på rean på ZARA blev lejte sugen på den

heja sverige


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0