Arg på blogg.se

Gud vad jag är arg på blogg.se!!! APpen har inte funkat på en vecka ! Försökt att uppdatera massor ..

Jaja nu är jag inne på deras hemsida ..

Hur går de då ?

Med hästarna går det super. Jalle är underbar som vanligt ! Hoppa lite igår , träna tre komb (så han får in de ordentligt ) och svåra svängar . Underlaget var lerigt och det regna men han var skitduktig ändå !:) ska ju på meeting i veckan , med hela familjen och totte ska hänga med (firar 4 år) . Måste våga lägga i den där extra växeln inne på banan så går de förmodligen super ! Ska bli kul ! Han får stå inne i detta väder så han inte spänner sig . Sedan kyler jag benen varje dag och arnikar in benen. Han mÅste hållas så fräsch som möjligt min fina ponny.

Min träning då .. Går super , gått ner 6 kg på 1 & 1/2 månad så är redan målet nått . Dock har jag vart väldigt onyttigt i mellan åt , men jag vill ju känna att jag lever också !:)

Med lägenheten går allt bra , ska till Ullared snart igen och köpa lite fina saker !:)

Försöker lägga upp bilder men det går inte så bra ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0