Gräsänka

Hejsan ! / gräsänkan

True. Har vart Gräsänka sen i torsdags, totte kommer tillbaka på söndag igen! Dock har jag Marika som inneboende, vågar inte bo själv !

Igår va en as bra dag ! Jalle va hur fin som hellst att rida !
Dagen innan han fick biolight var han lite jobbig lite seg och tog inte för sig helt , men galoppen var fin , och efter biolighten var han underbar att rida !!:)
Lena säger att han är jätte fin i muskulaturen och inte något spänd nästan förutom att han hade lite som alla hästar har i ryggen men de va normalt , men hon värmde upp där med kameran och fixade med strålarna så allting släppte , så himla coolt ! När jag blir rik ska han få de minst 1 gång i veckan , minst !!!

Efter de underbara Ridpasset igår så satte vi oss och tog en fika i stallet. I hagen, avslappnande.
På kvällen såg jag kussen och Marika på en gång i Phuket (bra film ) sedan kol Markus och hans kompis, vi såg på fotbolls em , ska aldrig mer se skiten , Sverige är sämst , vill själv hoppa in och visa hur man ska göra :)
Sedan varvar utgång men följde kusinen hem först !
Riktigt trevlig dag !

Idag är de jobb och stall och Chill.
Imorgon ska jag fota på tävling och jobbs och den kommer min Christoffer hem .saknarn

Btw har jag tappat rösten och har inte kunnat prata på tre dagar , kunde inte Jobba igår för dr inte kom ut ett ljud :(

Och Föresten så har Ella haft sitt första kompletta träns på sig :) hon älskat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0