Fantastisk häst

Igår var vi på små tripper i hästaffärer och kom hem med hästgodis och nya benskydd från scapa sports ! Skitsnygga men självklart var bakskydden för små !
Så om någon vill köpa säg bara till :)

Sen när jag kom till stallet så hade inte jalle rullat sig , jag blev så glad att jag och jalle bestämde oss för att hoppa lite i ridhuset ! Pysslade massor först med honom sen börja rida . Han var så himla fin och bjöd som Satan och hoppar som hindret ligger på 150 haha. Marginal ska de va enligt honom.. Istället för att hoppa så högt träna jag mer på bredd la oxen på 110 sen bredda ordentligt .

Sedan skritta jag av honom ute sen tog på honom stalltäcket sen gick ut så han fick käka gräs :)

På kvällen var jag med tjejerna , var inte så sugen på pizza så jag tog en grekisk sallad och till godis tog vi vindruvor och gurka och dipp ! Gött men fy vad mätt jag blev , och är fortfarande !!

Totte kommer hem om några timmar så nu ska jag till stallet och rida och hämta hö ! Godbye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0