Kom hem !!

Först och främst vill jag att totte ska komma hem nu ! Han har nämligen en överraskning , de är därför jag vill att han ska komma hem . Och för att jag saknar honom såklart .

Igår så var jag ute med kusinerna och åt och drack cider och drinkar , jätte trevligt ! Drack världens godaste och farligaste drink , den hette after eight!

Nu ska jag till sharpman och travshoppen ! Har vunnit värdesheckar där som jag vill nyttja :) sedan blir det stallet till min älskade häst ! Vi red ut igår i 1 och en halv timma ! Och sen när inte de andra hästarna ville gå och backade så fick jalle gå först - flera gånger och de är helt otroligt !

Ikväll väntas en fetdag med tjejerna och film på de . Imorgon kommer t hem . Yes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0