:@ lite arg men ändå glad

Åh sitter på mcd och skulle på arbetsinterjuv klockan 9 och hon hade tittat fel och kommer klockan 10... Kul ! Sitta här i 1 timma och tjugo minuter..

Hoppas verkligen jag får jobbet, då händer något kul ! Men de säger jag om jag får de!

Idag är jag ledig fram till em och har en lektion klockan 14:30 och imorgon är jag helt ledig , blir att vara i stallet hela dagen !!

Jalle är jätte fin nu ! Iaf i hoppningen , de finns inga gränser för han känns de som ! Måste tävla snart ! I dressyren är han fin men så himla pigg och har lite svårt att slappna av , men när man rider i ridhuset går de bra :)!!

Nu står även sina i naterstad btw:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0