snartså mina vänner

snart så kommer jag börja blogga mer, om nu någon vill läsa.
Har fått en dator av totte som jag ska installera om sen är den klar för att användas!

Stallet är jätte bra som jag står i , så himla roligt och sköna människor! Ridningen flyter på och om man bortser från en dag så har jalle vart så jäkla lugn, som en helt normal häst!:D bara lunkar på i traven och galoppen utan att göra någoting även fast jag har massor ben på honom! hoppar som en gud gör han också, imorgon är det hopträning för lena igen.

Vet inte om de blir någon tävling innan men annars blir första i Kinda Ridklubb, (klubben jag rider för nu)sedan November 2011. På ett sett vill jag inte de för att tycker inte om banan så mycket(lite tung) och har alltid otur med ett pet eller stopp där (iaf förr) men på ett sätt vill jag för att jag har ändå tur och blir placerad  varenda gång:)( fast nu måste jag tilllägga att de viktigaste inte är en placering hehe!) hehe men det kommer nog gå bra, som vanligt med världens finate polle som alltid gör sitt bästa!vill verkligen komma igång och tävla nuuuuu!!!:)

sen har jag kanske fått jobb också! var 300 som sökte och 13 kom till interjuv. en av dem var jag .. får veta nästa vecka. Men återkommer när det är helt klart!

Skolan flyter på och det är inte alls långt kvar nu..

nu ska jag till min älskade fyrbenta sen till min fina 2 benta!
hej och hå

vinter 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0