8)

Tjeeenare

Sitter här och väntar på att jag ska åka till jobbet !

Igår så jobbade jag 12.00-20.00!
FörSta dagen jag var helt själv och jag måste säga att det gick galant ! Efter jobbet åkte jag och Sofia till stallet ! Vi red ut i typ 50 min och det är så härligt att de är ljust så länge nu på kvällarna !
Kom hem halv elva och då var jag helt slut ! Så somna dirr.

Nu ska jag jobba till 16.00 och sen ska jag pluga plugga plugga för jag har prövning imorgon på hela kursen företags ekonomi a. Jag hoppas kagvka. Sitta på balkongen och plugga . Hej


Bilbo är trött på pluggandet. Och jag har nu köpt läderbalsam så jag kan smörja in mina grejer . Allt sånt försvann när vi flytta.

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/2020493/images/2012/pic_203313111.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0