Det stiger

Besöksstatistiken stiger och stiger sakta men säkert ! Nice :)

Kom på ett bra inlägg jag ska skriva om när jag kommer hem .
Om det stallet jag står i och lägga in bilder !:)

Nudå: igår var jag först hos pappa och fira Emilie , pappa gjorde en jätte god strawberry diqury (stavning) ?

Efter de gick jag till Markus och Matilda som hade tjugo årsfest , det var även utklädning , tema filmstjärna . Jag var självaste Marilyn moonroue (stavning igen ??)
Fick många kommentarer att jag var väldigt lik henne haha !
Alkohol blev de inget för mig igår kväll ( förutom drinken då )
Pga att jag sparar pengar, de är onyttigt och jag ska köra bil idag . Nu på morgonkvisten till och med.

Vart ska jag då ? Jag ska köra till Smålandsskogarna för att tävla !
Älskar att köra transport.

Ni får jag hoppa upp ur sängen och ta på mig mina vita ridbyxor. Ja ! Ni hörde rätt , har hittat ett par riktigt snygga son jag börjat använda, så nu är jag inte känd som hon med grå ridbyxor längre :D fast dom var fina dom med , mina ljusgrå ridbyxor .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0