:'(

Sitter här och försöker att föratå, fast det är det sista jag vill förstå

Kan inte fatta att detta är mitt sista år på jalle, efter detta år kommer aldrig jag få tävla jalle något mer i avd a. Får ont i magen och tårarna bara tränger fram ! jag vill inte! vill inte att detta ska ta slut.
Nu börjar det gå så himla bra och jag känner att vi har så mycket kvar att ge i flera år till!
Att vi gjort hela denna utveckling tillsammans, att vi gjort varandra till dem vi är är så himla stort. Har fått hur många kommentarer som hellst av folk jag känner men också som jag inte känner att de verkligen ser ett samband mellan oss, att vi vet precis vad vi vill på tävlingsbanan och vi kan varandas knappar. Det är sant!
Jag känner honom i alla lägen och vet precis hur han fungerar. Han är så himla speciell, vilket jag älskar.
Tanken att inte få flyga över hindrena mer, ha framgångar och motgångar, gå på prisutdelningar och klättra uppåt gör mig illamående, och att de bara är några månader dit, de är förjävligt.
jag önskar att han kunde växa till storhäst, min älskade ponny.

När du kom var du en liten ättermyra som hade hyss för sig 1 gång i minuten och sprang med huvudet rakt upp, stod på bakbenen och hade starka viljor. det tog 1-2 år att få bort det. Nu har du fortfarande starka viljor, men utom dom är du inte du min älskade jalle. Men nu kan vi rida ut tillsammans helt själva, rider fina dressyrritter och dressyrskolor, du gör allt för mig. Vi litar verkligen på varandra. På ett sätt är de kul att se när andra rider dig för då märker man verkligen hur ihop svettsade vi egentligen är. Detta är hans tredje säsong på tävlingsbanorna och jag kan inte säga att jag är mer än stolt över vad vi gjort tillsammans, från att inte kunna någonting till att vi nu ska starta vår första msv, min första, och jalles första.

inser att jag aldrig kommer kunna leva livet utan dig, för du är verkligen min andra halva. och jag måste ha kvar dig, tävling går inte före dig, du är för speciell och betydelsefull för att lämna ifrån sig.

Jag kan inte svika jalle, när han ställer upp på mig vad jag än ber om, när han alltid finns där och när han blir så glad varenda gång vi kommer, han älskar verkligen vår familj och litar på oss till 100%. Han må ha svårt att lita på folk men när man väl vunnit hans hjärta så är han oemåtståndlig.
Munsboro giles <3

lite gamla bilder, (förutom dom två första). har tusen bilder, men väljer ngra som redan finns på blogg.se
image descriptionimage description
image description
Vinst våran första LB och andra start! bästa bebisen.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0