Fantastiska häst

Tävlade idag ! Och är nöjd som Satan .

I lb så kom jag tvåa 0+0 fel , svängde rätt bra :D

I la så var det à:0 och han fick knappt vila emellan , och som Endel vet så måste jalle skritta 5-10 minuter innan han går in på banan för annars får han mjölksyra lätt.. Hann inte skritta något mellan framhoppningen och la , in på banan direkt och körde järnet !! Tog där också skit bra korta svängar mot pararell oxrar och grejer . Han flög som en fågel ! Peta dock 4an och sen va han sjukt fin men sen peta ett till (sista hindret) . Det gör ingenting , tror han var lite trött i slutet ( tungt i svängarna med ) men gjorde sitt bästa ! Och ja jag är inte mer än nöjd !hade bra tid iaf :D <3

(lite roligt , de kändes bättre och han hoppa bättre i la där jag fick 8 fel än den jag var nolla i och kom 2a i)
:D

Världens minsta rosset?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0