Lycklig tjej

Hejsan, sitter här och  är hur glad som hellt.
Har väldigt mycket nu , plugg,jobb,hundarna, stall och ingen sömn, det känns på min kropp kan jag lova. men tycker om att jobba för då får jag pengar och hästarna klarar jag mig inte utan (så ingen ide att sitta och säga att jag ska sluta med det) och om jag nu valt det så är de fel av mig att sitta och klaga. men min kropp är skakig och svag och de är skit jobbigt, känns som att jag kommer gå in i väggen snart och få en platt näsa.

men mitt i de mörka så fick jag världens bästa ide! totte ocah jag har 4 år i juni och just de datumen så ska jag tävla i vingåker i tre dagar, och gissa vem som ska hänga med :D?? totte <333:D det kommer inte bli en bättre årsdag!

vi kommer sova där två nätter och bada och griilla på kvällen, ngn kväll kanske vi åker in till stan och tar en pizza eller liknande, så himla mysigt!!!! :D på just vår årsdag kanske vi hittar på någoting själva på kvällen, picknik eller ngt <3
 de var den finaste present man kan få, att han hänger med. ¨


love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0