Underbar dag !

Det här var en underbar dag !!! Lite skola och fick reda på att jag fick MVG i teckenspråk :) klockan 2 kon Sofia så gick vi Rydspåret med Soya och rosa , efter det blev de balkonghäng med glass smothie:D de var vi värda .

Idag var det hoppträning på schemat , denna träning avgjorde hur tävlingen blir i helgen . Det blir la och Msv !

Han hoppade jätte fint och ville hoppa en bred pararell 125 oxer för att känna att de flyter hoppade den flera gånger i rad utan att stanna så de blev en liten bana och kom bra och hoppa fint varje språng !!!

Klarar jag hoppa 125-130 på träning då måste jag klara 120 på tävling !!

Ser jätte mycket fram emot det ! Jag vet att jalle kan, det hänger bara på min nervositet.

Men ..

Kan vi på träning så kan vi på tävling :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0